Functieomschrijving
Je wordt na een inwerkperiode verantwoordelijk voor het optimaal verwerken van bestellingen uit binnen- en buitenland (80% van je tijd). Je plaatst de bestellingen in SAP, verzorgt het contact met de klanten en informeert hen correct en duidelijk i.v.m. levertermijnen e.d. Je vraagt exportcertificaten aan, stemt af met productieplanning en logistiek en organiseert de transporten naar de klanten. Hiernaast (de overige 20% van je tijd) zal je assistentie verlenen aan het onthaal (bv administratieve ontvangst van goederen) en de algemene administratie. Je bent tevens back-up van de customer service BENELUX tijdens verlofperiodes. Je werkt voltijds, bent klantgericht ingesteld en een goede kennis van de Franse taal is een must!
Profiel
Aanbod
Bij Manna Foods vind je alles wat een ambitieus iemand zoekt: uitdagingen, groeipotentieel, diversiteit binnen de functie en een ruime mate aan zelfstandigheid. En dit alles binnen een bedrijf dat volop wil groeien en innoveren! Wij bieden een competitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen en de nodige ondersteuning om je job performant te kunnen uitoefenen!
Interesse?
Je kandidatuur wordt professioneel en strikt vertrouwelijk behandeld. Solliciteren kan hier online. Veel succes!