Algemeen

Bij Manna produceren we een groot gamma van warme en koude sauzen.Manna werd opgericht in 1935 en is uitgegroeid tot een dynamisch familiebedrijf.  Samen streven we ernaar om consumenten in zowel binnen- als buitenland te laten genieten van onze kwaliteitsproducten. Door onze passie en gedrevenheid staat Manna vandaag aan de top van de markt van de warme én koude sauzen, met onze spaghettisauzen met of zonder vlees op kop!

Keer terug naar de homepage

Missie

onze-missies

MISSIE

Bij Manna hebben we oprechte waardering en respect voor alle stakeholdersZo zijn onze klanten onze partners en zijn het onze medewerkers die het verschil maken. We streven naar structurele groei en rentabiliteit op de lange termijn.

Met deze missie willen we bij Manna duidelijk maken dat onze klanten en andere stakeholders niet alleen erg belangrijk zijn voor ons, maar ook dat we hun feedback waarderen m.b.t. onze producten en onze bedrijfsprocessen.  Hierdoor kunnen we immers verder blijven professionaliseren en groeien!

Hetzelfde geldt voor onze medewerkers: ze zijn van cruciaal belang voor onze organisatie, aangezien zij ervoor zorgen dat onze klanten elke dag opnieuw kunnen rekenen op Manna als een betrouwbare partner.  Met hun ervaring, kennis, inzet en teamspirit zorgen ook zij voor een boost in onze verdere professionalisering en groei!

Tenslotte is het duidelijk dat we geen ééndagsvlieg willen zijn: Manna kiest er bewust voor om steeds de lange termijn voor ogen te houden.  Dat betekent dat we mikken op duurzame samenwerkingsverbanden met onze partners waarbij een gezonde rentabiliteit en groei centraal staan.

 

 

Keer terug naar de homepage

Waarden

Bij Manna hechten we erg veel belang aan onze 6 bedrijfswaarden.  We zijn er immers van overtuigd dat deze een stevige toegevoegde waarde hebben in het nastreven van onze missie en onze bedrijfsresultaten.  Hier komen ze:

Ondernemingszin:

Met deze waarde stimuleren we bij onze medewerkers de zin voor initiatief, het lanceren van ideeën en het omzetten ervan in concrete acties.  Fouten maken is menselijk en mag, zolang we er de juiste lessen uit leren!  We verwachten ook dat elke medewerker zijn of haar verantwoordelijkheid opneemt.

Efficiëntie:

We streven naar een efficiënte werking in alle afdelingen door de juiste persoon op de juiste plaats te zetten.  We benutten alle middelen zo optimaal mogelijk en herleiden de kosten tot een minimum.  Dat kan als elk van onze medewerkers zijn job beheert als ware Manna zijn/haar eigen bedrijf!

Openheid:

Alle collega’s werken mee aan een open en transparante bedrijfscultuur, waarin een kritische en constructieve houding en openheid wordt gestimuleerd.  Communiceren doen we op een directe manier met de juiste collega, niet via de wandelgangen.

Kwaliteit:

Manna investeert permanent in de kwaliteit van ons team en is enkel tevreden met excellente prestaties.  Met de nodige zorg en hoogwaardige grondstoffen maken we producten van topkwaliteit.  We garanderen een hoogstaande service met het oog op een lange termijnrelatie.  We werken voortdurend aan een uitstekende interne en externe communicatie.

Klantgerichtheid:

De klant staat centraal bij Manna, en dat kan alleen als al onze medewerkers de nodige klantgerichtheid aan de dag leggen: in al onze bedrijfsprocessen moeten de eisen en wensen van onze klanten op de eerste plaats komen.  Van onze klanten partners maken kunnen we alleen door de enorme betrokkenheid en het sterke engagement van al onze medewerkers!

Fun:

Bij Manna heerst er een familiale en informele sfeer: hier zijn mensen geen nummers maar waardevolle individuen.  We nemen allemaal initiatieven om de teamspirit aan te moedigen en we streven naar een goed evenwicht tussen werk en privé.  Wij zijn ervan overtuigd dat wie met plezier werkt, ook beter werkt!

 

Zitten deze 6 waarden ook in jouw DNA?  Dan kom jij misschien in aanmerking voor één van onze openstaande vacaturesSpontaan solliciteren kan uiteraard ook.  Veel succes!

Keer terug naar de homepage

Manna Geschiedenis

1935

1935

Kort voor Wereldoorlog II, kreeg Henri Van den Broeck, stichter van Producten Manna, het lumineuze idee om in zuur ingelegde haring te verkopen. Deze werd met de hand schoongemaakt en vervolgens met paard en kar van deur tot deur verkocht.

1950

1950

Door de opkomst van frituren ging Manna van start met de productie van mayonaise. Deze werd de voorloper van een uitgebreid gamma van meer dan 50 verschillende Hemelse Sauzen.

1999

1999

Verhuis van de administratie van Schoten naar Wijnegem.

2006

2006

Aanbouw en ingebruikname van het nieuw magazijn in Wijnegem.

2016

2016

Met achterkleindochter Sylvie Van den Broeck aan de leiding is Manna vandaag nog steeds 100% een familiebedrijf.

Keer terug naar de homepage